Скупљачи емоција 7528. први део

МРТВИ НЕ УМИРУ - Шведска, САД; Џим Џармуш - Због "поларног фракинга" се помера Земљина оса. Животиње се чудно понашају, мрак никако да падне, мобилни не раде. Али кад мрак падне...
Мрачна комедија развучене атмосфере са псеудо-носталгијом (кантри хит истог имена), градским хипстерима, аутоиронијом филмских звезда и постомдерним решењима расплета. Гледао због Иги Попа (и због Џима), али он се само појављује. Мада му добро стоји улога зомбија. Појављује се и Селена Гомез. Она не постаје зомби... Има и друштвене критике.
ФРЕНКИ - Француска, Португал; Ира Сакс - Позната старија глумица зове велику и компликовану породицу на окупљање (заједнички одмор). Некако узгред сазнајемо да је она оболела од рака и неће још дуго. Жели све да уреди, али то не иде тако...
Овај филм сам гледао због Изабел Ипер и зато јер је снимљен у Синтри, Португал (некада резиденција португалских краљева, био тамо, место из бајке). То сам и добио. Филм је лепо урађен, али није много занимљив. Ко баш воли драму међуљудских односа, свидело би му се...
ВИВАРИЈУМ - САД; Лоркан Финеган - Пар одлази да погледа проспекте за кућу у новом насељу. Наметљиви продавац их води у насеље. Он нестаје, све се претвара у лавиринт из којег нема излаза. Они су једини људи. Ауто остаје без бензина, али добијају дете да га одгоје, па ће бити "пуштени". Ни мушки ни женски начин да се ситуација превазиђе не помажу...
Одличан и тежак психолошки СФ, на моменте близак хорору. Само жанровским изразом подсећа на Коцку. А биће да све има везе са кукавицом која је побила птиће у гнезду на почетку.

АНДРЕЈ ТАРКОВСКИ: ФИЛМ КАО МОЛИТВА - Италија, Русија, Шведска - Кад сам био мали покушавао сам једном да заспим у соби с укљученим телевизором. Родитељи су гледали програм и чуо сам: "А Тарковски, он је мрачан..." Тада се у мени пробудио интерес.
Овај документарни филм је улазак у главу генија. Песме његовог оца, инсерти из филмова, места где је живео и речи великана - Тарковског.









АРАРАТ - Канада, Француса; Атом Егојан - Филм о прошлости која одбија да прође. Јерменски геноцид, чудни породични односи, самоубиства и шверц дроге увезали су се у једну причу. Део сам гледао давно на те-ве (сетих се сада) и није ми се свидео главни лик који је деловао као Фродо. Па, вредело је гледати целину. Мада неке ствари нису баш најбоље разрешене. 


Коментари

Популарни постови са овог блога

Уранска и хтонска божанства

Псеудопатриотизам

Logički problem indukcije