Прича за шанком

Буковски Чарлс

или... Стари перверзњак. Ко стар?

  • Причам ти причу...
  • Не! Стварно!
  • Нестварно!
  • Ту где сад стојиш, стајао је он. Пио је ракију из ове флаше и из ове чаше. Тресао је пепео у ову пепељару. Платио, подригнуо и изашао на она врата.
  • Ко?
  • Чарлс Буковски!
  • А јеси ли ти био ту тад кад си био ту?
  • Не, него си ти био!
  • Јесте ли причали?
  • Он не зна српски.
  • Јеботе... Буковски! А зашто ти не знаш енглески?
  • Не сери, нисам писац, бармен сам. А које ти стране језике говориш? Ти си писац!
  • Јесам курац. Пишем кратке приче!
  • Па коју си пичку материну онда?
  • Ја сам пијанац и зато причам са тобом, будало глупава. Да сам писац, причао бих са критичарима, издавачима, имао бих своје читаоце...
  • Јес', у праву си.
  • Једи говна и наточи ми ракију, очисти пепељару и затвори већ једном та врата, промаја је.
Београд, 09.01.1995.
Драган Н. Кљајић
Кратке приче
Што на живот личе

Коментари

Популарни постови са овог блога

Уранска и хтонска божанства

Псеудопатриотизам

Logički problem indukcije