Ja kao new age pravoslavac antivakser

Mua je reklamirao sajt svoje devojke gde radi horoskope. Uleteh na grupu, prvi, poslednji i jubilarni put (tri u jednom) Šr Sladjana Velkov (inače, postoji slovo đ). Bila je zanimljiva diskusija, gde sam, kao i inače, saznao nešto o sebi. Svašta se tako može saznati.
Ivan Agarta Vukadinovic, nemoj da se trudiš da objavljuješ neke svoje ili tudje idiotske astrološke sajtove. Ako ti je to svrha boravka ovde odmah napusti grupu, ili reci da ti ja pripomognem sa crvenim. (Veli mi  Vladimir Cimerman)
Tanja Mitrovic o cemu je rec Cimi? daj sirotinji intro
Sandro Hergic Neki new age pravoslavac antivakser
Tanja Mitrovic da, vidim evroazijski put ahahaaahah uzasi postmoderne  Rusija, staroslavci i ti fazoni "antiimperijalisticki" . Gulas u glavi .
Vladimir Cimerman Ma tu je već dugo u grupi, prikrio je svoj kretenski narativ i onda kao šatro proba da objavi početnu stranu nekog astrološkog sajta koji je objavio i na svom zidu. Misli čovek da smo sisali vesla i da pošto slepo verujemo u Darvinovu ateističku dogmu koja je „samo teorija” nemamo kapaciteta da prepoznamo podvalu.
Tanja Mitrovic a ti jos nemas slovensko prezime vec judeo masonsko
Senad Kolasinac Ako se dobro sjećam, aktivan je o "Diskusijama o ateizmu i religiji". Uglavnom, znam ga (virtuelno) odnekud.
Ocito nije u toku da ovdje ne prolazi nijedna pseudonauka.

Vladimir Cimerman Eno ga tamo i kod Majlsa u Evoluciji sere protiv evolucije, pročitah pre neki dan par desetina umobolnih komentara. 
Inače, za godinu dana u nekoj grupi vrabac primeti osnovne postulate ali on je jadan umislio da je pametan pa pokušava da podvali.
 
Senad Kolasinac Možda ga odatle i znam.
Jadranka JM Kaki ste detektivi!! Hehe...
Ivan Agarta Vukadinovic Vau! Hvala ti Cimermane (ambasadoru), hvala ti ko Cobelu (isto ambasador, iskreno rekao kada ćemo u EU)... hvala ti Zidane, oću reći hvala ti za dane hvala ti za noći, hvalati za sve... Bez sve šale, stvarno zanimljiv skup fundamentalističkih komentara gde, sasvim očekivano mogu da saznam o sebi nešto što ne znam "Neki new age pravoslavac antivakser" vau!
Ivan Agarta Vukadinovic А пошто пратите мој рад, ево па се пронађите. Збогом http://svetagarte.blogspot.rs/2017/08/blog-post_11.html
Vladimir Cimerman Tvoj rad? To kao ono u Radovanu kad se žalio deka na minuli rad? 
Pročitaj ti malo ateističke dogme jarane. 

http://www.teorijaevolucije.com/

Vladimir Cimerman I naravno, šta si odlučio? Oš biti normalan i prestati sa podvaljivanjem kojkakvih astroloških majmunarija ili da to rešimo Crven banom po kratkom postupku?
Ivan Agarta Vukadinovic Cimermane, ajd jarane iskreno, kad si se salio na svoj racun, na racun svojih uverenja? Ja ti mogu reci kad sam na racun svojih
Vladimir Cimerman I šta ti ostaje drugo u momentu kad si provaljen za reklamiranje moronluka nego da nabaciš još malo istih i probaš nekako odgoditi neminovni Crven ban. 
Dakle, kako ćemo?

Ivan Agarta Vukadinovic Sta sam odlucio. Zabole me bre za tvoju grupu na koju inace nisam ni svracao, sto mozes proveriti. Samo me zanima koliko si jednodimenzionalan. Obrisi ovo (za astrogram me zabole), pa cemo videti kako ti smeta da se kriticki progovori o veri u razum kao jos jednoj religiji i przenjima vas koji ste liberalisti, ateisti, sekularisti a nista niste bolji od pravoslavnih talibana, njuejdzera, patriJota, SNS botova... Naravno, pricam iz iskustva nije prvi put da vas srecem
Vladimir Cimerman Nemoj da mi pišeš gluposti i prosipaš klasične podvale o vlastitoj multidimenzionalnosti, istraživanjima, propitivanjima uz neizbežan red desničarskih kletvi po liberalima, sekularistima, ateistima i inim ideologijama, a da pride zaboravljaš da si pokušavao reklamirati ovde astrološke moronluke.
Vladimir Cimerman I pošto ti je sve jasno, zašto tražiš ovde mesto za reklamu? Je l' moguće da si toliko jadan, i da te niko od tvojih „mislioca” ne čita?
Ivan Agarta Vukadinovic Kao materijalista valjda znas za zakone prelaska kvantiteta u kvalitet... a u ovom slucaju u dobru zabavu. Ostatak odgovora nikad neces saznati 
Ivan Agarta Vukadinovic Nego, Cimermane imam pitanje za tebe, uz ona licna ovo je javno: Ako je toliki moronluk, sto se palis? Podsecas me na one hriscane koji ne veruju u bogove, ali imaju zelju da razbijaju njiove statue... A sad je humanistima na meti djeneral Li
Vladimir Cimerman Ne palim se nego sam savatao morona koji misli da je pametan. Inače, istina je da želim da spaljujem kreacionističke debilane, zatvaram antivaksere i pišam po desničarskom širenju lažnih vesti i iskrivljavanju prava na slobode. 
Tanja Mitrovic Ivane ti si zapravo klasicno liberalan, u post modernom kljucu,onako anything goes varijanta, malo okultizam, malo metafizika, malo fasizmi (i ostali izabrani" izmi") , tipican primer subjekta izgubljenog u tranziciji ideologija . Ovde niko ne sakralizuje nauku btw
Ivan Agarta Vukadinovic " istina je da želim da spaljujem kreacionističke debilane, zatvaram antivaksere i pišam po desničarskom širenju lažnih vesti i iskrivljavanju prava na slobode" tolerantan neki mladic, a vidimo i veoma smiren
Ivan Agarta Vukadinovic Cimermane, dodji u Carostavnik na odlicno rusko pivo, da popricamo ko ljudi ispod slike Romanova. A da, tamo se nesto potpisuje 
Vladimir Cimerman Tolerantan, naravno. Ja ne patim od te varijante nekog ultimativnog i beskonačnog odgovaranja argumentacijom na iracionalne spinove. To rešavam vrlo brzo i jednostavno. Ban i taraba. Btw, možda je bolje da se nadjemo kod američke ambasade, i da popijemo jedno pivo u kafiću Bil Klinton? Biće Soroš tamo večeraske.  
Ivan Agarta Vukadinovic Ne idem na Dedinje cimermane, da su ostali tamo dje su bili i ostavili nagaravljeno, dosao bih
Vladimir Cimerman Jbg, to ti je bila zadnja šansa pre nego što pruzmemo Srbiju.
Ivan Agarta Vukadinovic Preuzeli ste vi, samo vam se ne svidja izvodjac radova... znas onaj kompelksas ex-hooligan jel tako, tako je!
Vladimir Cimerman Naravno, a moraš znati da sam ja judeomason, Gejc me samo plaća da vršim američku propagandu koja je u stvari judejska.
Btw, jesi zadovoljan vremenom koje sam ti poklonio?

Ljubica Milosavljevic Ivane mogu ja da ti prepirucim par grupica morona.slabo ces ovde da se ovajdis.
Ivan Agarta Vukadinovic Zadovoljan, al sto brisete stranicu, oces sa drugog sajta?
Vladimir Cimerman Ju, ladno si uredio stranicu o sebi na wikipediji, evo poslali mi neki ljudi u inbogaz. 
Ju na kvadrat udenuo si link sa Vaseljenske. hahahha

Ivan Agarta Vukadinovic Vau, video si i moju stranicu. Jos ces da citas moje knjige (to je moj lukav plan, vi zapravo mislite da reklamiram horoskope)
Vladimir Cimerman Jok, u ovom slučaju reklamiraš neku prijateljicu.
Reci mi samo za kraj, jesi to Agarta prvi put pročitao u Marti Misteriji, ili si tek kasnije došao do toga u okviru neke ezoterije?

Филип Јеремић Ja bih ga sad stvarno banovao nakon ovog linka sa vaseljenska.com
Ljubica Milosavljevic Zasluziio je posteno 
Slobodan Krstic Samo razmisljanje ,da zato sto je venera bila u kuci saturna a plima na zemlji je dosla u ravni sa elektricnim pojavama na jupiteru, nije normalno. Verovanje da vam neka bozanska sila odredjuje put kojim se krecete i da prakticno ko u lutkarskom pozoristu vama se upravlja je apsolutno suprotno od bozijeg dara - SLOBODNE VOLJE. Nit nama neko upravlja nit nam naredjuje. Ono sto je zanimljivo u zvezde astrologiju i te naucno nedokazane stvari najvise veruju oni kojii tvrde da su svima ostalima isprani mozgovi. Znaci nama koji verujemo u nauku je ispran mozak al onome ko veruje da mu venera smetala marsu kada se rodio nije...
Ljiljana Krga Blokni to momentalno, šta se raspravljaš!
Slobodan Krstic Neka ne mora blok. Treba da cujemo i ovakav tip razmisljanja da bi znali od kakvih ljudi da bezimo.
Ljiljana Krga Gledala sam profil, to nešto ludo i zamlaćeno da ne poveruješ!
Slobodan Krstic Pa sta ocekivati od astrologa???
Slobodan Krstic Jednom mi je ponudjeno da mi uradi natalnu kartu. I ja iz zezanja pristao. Par dana kasnine receno mi je da nece da mi radi jer imam mnogo crnog na mojoj sudbini. Par godina kasnine i majka i ja se razbolimo od tumora. Majka je skoro umrla. Da li to znaci da su mi zvezde to odredile? Pa ne znaci. Nit su zvezde znale nit au one mogle da dovedu do spleta okolnosti. Jednostavno sranja se desavaju. Verovati da nam je nesto zapisano je isto kao verovati u deda mraza. Cak deda mraz je mozda realniji jer ja svake godine imam neke poklone
Ivan Agarta Vukadinovic Slobodan Krstic slobodna volja se kosi sa principom dovoljnog razloga  imam dokazano, biće u sledećem broju Zagora te-neja



Коментари

Популарни постови са овог блога

Уранска и хтонска божанства

Псеудопатриотизам

Logički problem indukcije