Мисли о Вољи

 

  • Не испољава се директно него кроз ниже аспекте.
  • Ентузијазам од ен-теос, Бог у човеку.
  • Импулсивни су кратког даха. Жеље се замене новим.
  • Блокирање интелигенције?
  • Вољно са свешћу. Учење.
  • Воља прожима ментал и емоције. Не може да буде одвојено. Зашто?
  • Обичајна правила, противно инстинкту. Импулс и навика. Ни једно ни друго нема покретач.
  • Навика престаје бити навика када се суочи са вољом.
  • Динамика психолошког живота.
  • Човек може имати вољу уместо врлина... Или дисциплину.
  • Вољни покретач мислилаца. Тестирање.
  • Ако се воља не изрази на нивоу дарме, изрази се преко карме.
  • Изражавање воље.
  • Слободна воља је манифестација ЈА. Али не поставља се питање шта је то ЈА.
  • ВОЉА ЈЕ ОНО ШТО УПРАВЉА УНИВЕРЗУМОМ МАНИФЕСТОВАНИМ У ВЕЧНОСТИ.
  • Оно што покреће човека.
  • Принцип који увек важи, али ми људи имамо психу. Цикличност.
  • Наша воља је условљена јер смо на земљи. Имамо персону.
  • Воља се еманира из атме и спушта се.
  • Када се ради са интелигенцијом, енергија се акумулира.
  • Испасти и бити без обзира како ће да испадне.
  • Душа је затворена у кавезу и снагом воље треба да изађе.
  • Вољни мистични чин. Када човек сам приступа томе и зна "која је моја воља".
  • Воља није интелект! Воља је оно што упреже интелект.
  • Најлегитимније је поступање из дужности.
  • У којој год врсти односа - ушли смо у пакт.
  • Божанско ја: као божански принцип.
  • Платон: Закон који не мисли него заповеда.

Од аутора:
Вирд и орлог - код Нордијаца

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Уранска и хтонска божанства

Псеудопатриотизам

Logički problem indukcije