Када ћу се стидети Сребренице

Рецимо, за потребе овог текста, да смо поверовали „правоснажној пресуди“ суда у Хагу о почињеним злочинима у Сребреници. Ерго, ми као народ бисмо се требали стидети, тако кажу неки...
Ја обично кажем – када се Монголи буду стидели Џингис Кана, стидећу се и ја Сребренице. Али то је веома непрецизно. Рецимо да ми предоче статистичке податке да се већина Монгола стиди Џингиса, зашто бих ја веровао тим подацима. Зато ћу дати предност личним контактима. Дакле стидећу се Сребренице оног момента када ме
a)      У то убеди Монгол који се стиди Џингис Кана. Сад тешко да ћу уопште наћи Монгола, па због тога
b)      Можда ме убеди Португалац (боље Португалка) која се стиди Васка де Гаме. Васко јес био велики морепловац, читао сам ја Лузијаде у оригиналу, али из угла неког Индуса или Арапа он је претеча колонијалне власти. А често је у дипломатији давао предност топовима.
c)      Можда ме убеди неки Енглез који се стиди Черчила због свих његових злодела од Бурског рата на овамо.
d)     Можда ме убеди Амер који се стиди Кенедија због интервенције у Заливу свиња или зато што је Америку увео у Вијетнамски рат.
Ето тако, можда ме и убеде...



На диску стоји да је текст од 15.3.2006, а вероватно је и старији. Прво је постављен на форуму ~U~92, или ти бееее92, у циљу провокације. Реакције су биле "какав нечовек" и "где је модератор" (коњица). Касније су ми и неки либерални давали за право. Најбољи коментар: А што би се стидео Сребренице, леп градић у Републици Српској.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Уранска и хтонска божанства

Псеудопатриотизам

Logički problem indukcije