Dijalektičar ili rasista... ili troler

Znate već šta se sve dešava "na društvenoj mreži"... Vele da fejzbuk ima dobar "organski feed", gde bi spadale razne grupe, ergo tamo đe možeš da deliš sadržaj a da ne platiš. 
Zanimljive su one grupe čije je ime nešto ili religija, ili diskusije o nečemu ili religiji. Može se očekivati da će to nešto biti teško favorizovano, jer sve je bolje od religije, jer dobro znamo da je religija opijum za narod zanimacija za tupsone. Rekao bih da tih grupa ima dosta jer uvek je neko nezadovoljan kako grupa nije dovoljno antiteistička, krivi su, si claro, admini, inače isto ateisti ali relativno normalni ili prosto nedovoljno ekstremni. Evo videh kako se neko žali da na jednoj od takvih grupa ima previše "sektaša" - čitaj onih koji ne mantraju "Bog ne postoji i moj je neprijatelj". 
Imao sam ja s takvima rasprave i ranije, i radio ono što ću da uradim sada, pa možete videti ovu teološku raspravu. Ili ova "rasprava" sa braniteljima Nauke, ateJizam se podrazumeva, no ovima je bitno da odbrane Nauku (piše se obavezno velilim početnim, falusno uzdignutim, slovom) od zaverenika koji bi da ruše njezine dogme. Ali da pređemo na stvar.
Krenem da podelim blog o Šopenhaueru, znam da oni to ne mogu razumeti, ali košta me bukvalno 10 sekundi.... No da vam odam tajnu. Fejzbuk oće da blokira "sumnjivo ponašanje", onda nema neko vreme da se postavlja ili komentariše đe nisi admin, ili nema uopšte da se linkuje (misli da si bot, automatski program, na engleskom govornom području reč ima donekle drugačije značenje nego u nas)... Da bi se to izbeglo, ne treba se žuriti. Neka drugi reaguju, ostaviti im vremena, i kad deliš sam usput nešto lajkuješ (nekad i ne gledam gde delim lajkovac), nešto i komentarišeš. I tu počinje ova priča.

Neizvesni Dejan Hampelić napisa: Religiozni ljudi su u proseku manje inteligentni nego ateisti. Ovo je činjenica. Ako mislite drugačije, moraćete to i dokazati.
Ivan Agarta Vukadinovic Na kome bese teret podnosenja dokaza?
Dejan Hampelic Ivan Agarta Vukadinovic Pročitaj još jednom
Ivan Agarta Vukadinovic Sta da citam, kako krsis pravila na koja se pozivaju tvoji drugari? (Recimo ako neko napiše; Bog postoji, dokažite suprotno - op. A.)

Nikica Kovijanić Ivan je u pravu.
Nikica Kovijanić Ko ne veruje: Link
Ivan Agarta Vukadinovic A sto da ne verujem, ja sam ateista :D (s druge strane, sto i da verujem, svasta ima na netu 😂 )
Nikica Kovijanić Pa, mslm, kada ti kažeš "svašta ima na netu" kao autor bloga, onda stvarno treba odbaciti svaki tekst, pogotovo ako se ijedan od tvojih tekstova pročita... No, Sonjin tekst se bavi metastudijom (ali i ne samo njom) — koja obuhvata 63 naučne studije s temom odnosa između religijskih uverenja i inteligencije, nastalih u periodu od 1928. do 2012.
Ivan Agarta Vukadinovic "kao autor bloga" dobro si to rekao, ako si mislio na mene. Dakle moja rec protiv njegove. A ja kazem da se bavi nebitnom temom, sto ce reci gluposcu, sve i da je tacna. Banalnost je mozda prava rec. Isti lik bi (zavisno od ideoloskih izbora, a njih "ucitavam") mozda panicno reagovao na podatke o prosecnoj inteligenciji u subsaharsoj Africi kod inace religioznih ljudi (eto i oni usli u prosek?). Da i ne govorim o onoj prici kako inteligentniji ljudi ne moraju biti srecniji, time ni "uspesniji" (ako je to merilo uspeha). A o tome mozda ja napisem blog, ali onda bi usao u neke licne stvari, sto bas i ne volim...
Nikica Kovijanić Pa neće biti da je nebitno, ne samo zato što ti ruši snove o beloj superiornoj inteligenciji, već i stoga što ukazuje na pogrešan tok i sled mišljenja, racionalizaciju, CB i mnoge druge zajedničke imenitelje za verujuće, pa čak i sam "konspiracijski um".
Ivan Agarta Vukadinovic Eto, vec sam te zajebao. To sto je kod belaca veci IQ rusi moje "snove o beloj superiornoj inteligenciji"? Ajde, mozes ti i bolje :D Nego, ajmo ovako... Iskreno, zabole me za podatke. Ja sam ovde da trolujem nadobudne i sam odlucujem kad-e cu da idem u istrazivanje. Zanima me logika. Kad treba prikazati da su "levicari" inteligentniji od "desnicara" ili desnicara (i onih tehno frikova?!), ateJisti od vernika, liberalni od konzervativnih... onda je IQ merilo. Kad treba dokazati da razlika izmedju "rasa" nema, cak je to "konstrukt" (el onda i populacija konstrukt, mislim populacija Tokija, Helsinkija, Kinsase...!?) e onda postoje razlicita merenja za IQ, oni su kulturoloski zavisni, nebitno je, etc. Jedno ili drugo moze biti tacno. Ne mogu oba. Odluci se! Ili da pravim meme o toj vasoj kognitivnoj disonanci?
Dejan Hampelic Ivan Agarta Vukadinovic Naravno da ne postoji rasna razlika između modernih(Homo Sapiens Sapiensa) To ti je kao kad bi pravio rasnu razliku između mačaka na osnovu krzna.
Ivan Agarta Vukadinovic Postoji razlika u IQ kod stanovnika Kinsase i Helsinkija. Inace, za neke rase pasa vele da su pametnije, neke gluplje ;)
Nikica Kovijanić Niko ne spori da postoje razlike u inteligenciji, eto, ja sam daleko inteligentniji od tebe, ali rasa nije uzrok razlici Link
Ivan Agarta Vukadinovic Nego "dragi moj" jesi li se odlucio da li je IQ bitan i nesporan pokazatelj?
Dejan Hampelic Ivan Agarta Vukadinovic Mislim da nisi baš svestan termina "rasa", koja je linija kada jedna vrsta se razdvoji od druge. Antropologija to lepo objašnjava.
Ivan Agarta Vukadinovic Ja pricam o populacijama Kinsase i Helsinkija. Postoje statisticki podaci. Sam sam pisao "rasa" dakle s navodnicima. Ne znam kakve veze ima rasa s tim 🤣 mozda bi mogao ti da mi objasnis? 😂


Ivan Agarta Vukadinovic Eh... slika nekad govori ko iljadu Link
Nikica Kovijanić Vidiš, tvoje kreveljenje ti nikako ne ide u prilog, jer socioekonomski status i klasna pripadnost jesu u korelaciji i kauzalnosti sa inteligencijom, što samo pokazuje zašto će dete vernika najverovatnije biti manje inteligentno od svog vršnjaka iz ateističke porodice.
Ivan Agarta Vukadinovic Trte-mrte, sve crveno ispod Sahare, a bogami i skoro sve sivo... Mansu Musa, ako se ne varam oko imena, vladar Malija iz XV veka bio najbogatiji covek sveta (sta mislis kako se obogatio?) pa da je bio inteligentan platio bi armiju i zauzeo Jevropu ;)
Nikica Kovijanić Dakle, on bi bio pametan da je uradio ono što ti misliš da je pametno? LOL!
Ivan Agarta Vukadinovic Bio bi pametan da je ostavio svoju naciju na vrhu lanca ishrane... Uzgred, africke zemlje odavno nisu pod kolonijalnom vlascu. Hongkong je 1950. imao dohodak koliko neke od njih, kao i Juzna Koreja, sad im je malo veci. Sta mislis zasto?
Nikica Kovijanić Ti si, čkode, prso. Ali baš prso, baš, baš.
Ivan Agarta Vukadinovic Vidim dobro ti idu "argumenti". Ajd cao ;)





Nikica Kovijanić Evo, daću ti jedan primer pogrešnog zključivanja kojem su vernici itekako skloni, kaže lik da Melkor nije apsolutno zao jer voli lepu muziku?! Dakle, dijabetes nije štetan jer je čokolada njam-njam? Kancer je super jer je nastao na zdravom tkivu?
Nikica Kovijanić Ista je priča i s brojem 666 i Lučonošom, kaže taj lik da sedmog dana neko nije hteo da odmara, aludirajući na "palog anđela", iako zna da sedmog dana taj anđeo nije bio pali, čak i da je padu bio sklon.
Ivan Agarta Vukadinovic S kim se grudvas? Sto mislis da te uopste citam?!
Nikica Kovijanić Da bi racionalizovao. Po običaju.
Ivan Agarta Vukadinovic Sta za 666 i Lucija. Pa papane ja sam dokazao da djavo ne moze da postoji, ni kao pojam. Kontas, kontradiktoran... E sad sto ti ne ocekujes da neko ko nije vernik krene da te zajebava, pa se bas ne snalazis... to je tvoj problem
Nikica Kovijanić Sumnjam da ti išta možeš dokazati, jer nemaš kapacitet za racionalno zaključivanje, a to ti već u nekoliko primera dokumentujem.


Dakle, šta smo ovde imali? Prvo uočite da sam krenuo čisto uzgred. Priznato mi je da sam u pravu što tražim dokaz, pa sam "dokaz" i dobio, mada me uopšte nije zanimao (napisah zašto mi je to nebitno). Više puta sam rekao da ih trolujem ili zajebavam, ali deca imaju misiju, ne mogu "samo zbog toga" odustati... Uočiti da je Kovijanić postavio više linkova, a ja samo jedan. 
E onda sam bacio mamac. Takođe, ne da bih nešto dokazao ili opovrgao, već jednostavno da im predočim da ne mogu isti kriterijum (IQ) koristiti kad im odgovara, a negirati kad im ne odgovara (zapravo nije negiran IQ nego da postoji "rasa", ali ja sam govorio o populacijama). Na taj felazi za kojim sumnjam da Stojadinović ima ime, a u narodu se zove dvostruki standardi, kognitivna disonanca, ili prosto licimurje, nisu imali odgovora. 
Sa druge strane imali smo "učitavanja" koja su naravno pogrešna (dok sam ja ispravno učitao to jest pogodio da će da povilene kad pomenem da crnci imaju manji IQ jer su jebeni libtardi, ne crnci nego ateJisti). Mada Nikica me je izgleda čitao (Melklor), ali ja ne videh od njega ili nekog drugog ateJiste uopšte objašnjenje zla (dakle - Bog ne postoji, a nama svejedno nešto nije po volji, nije nam sve dobro, zašto je to tako!?). U objašnjenja ne računamo ono Bog je kriv (iako ne postoji), ili vernici su glupi (jer objašnjenje koje daju nije ubedljivo) što je jako jednako koliko i ono "Đilas je kriv!"
A ono za simboliku 666 pokazuje koliko je plitak, naravno da ne bi mogao on da razume Džonatana Pežoa ili bilo koji (i mnogo jednostavniji) simbolizam.
Ali eto videh da me je čitao, dakle ne kačim sve ono džabe, što će reći - nastaviću!

Dođite na promociju knjige - provod garantovan!







Коментари

Популарни постови са овог блога

Уранска и хтонска божанства

Псеудопатриотизам

Logički problem indukcije