Добра ова 7528.

Од пролећа смо се нагледали мимова и осталих "форица" (наводници указују на ниво духовитости достигнут временом) о години са фабричком грешком, ону коју је требало преспавати, етц.
А онда је нека риба написала - па нећу, пао је Мило! Добро, ни у Црној Гори није можда како се желело, политичка дешавања иначе у претходној години нису била нека... Али нећемо о политици, него о поенти - не може се једна година свести на једно, ма колико то било упечатљиво или шта већ... Па двидимо ову годину код мене.
Пре свега, ако своје светоназоре, филозофију живота, не можеш проверити у пракси, онда је то свирање ку... У том смислу сам захвалан одлазећој години.
Онда што би рекао Лекс, мој омиљени лик из серије Племе коју нисам пропуштао (полунегативац, наравно): њу фејсиз, њу плејсиз. Истина много нових места физички нисам посетио, мада било је и тога, али се може путовати и духовно. А упознао сам доста особа, што можда и не бих, јер било је прилике за упознавање. Са доста њих сам се и физички срео, видео, па шта!
У овој години сам уложио у енергетску ефикасност (пажљиво бирам речи), а колико су то спремни они који кукају на глобално отопљењље и слично?! Почео сам и да рециклирам, а раде ли то они?! И нисам користио оне тзв. хируршке маске које се праве у Шри Ланци, а треба им триста година да се разграде.
Нагледао сам се филмова, и да - нагледао сам се и Руна, кажу да сам добар у томе. 
Према томе, кукајте ви над 2020, мени је ова 7528. била сасвим добра!
 

Коронишш, ковидишшш












Уметност, моја наравно (и Сварог је прво себи створио браду)

Сусрет на тргу - моја корона прича, наведена је и горе, па шта!

Руне и остала езотерија


(Гео)политика и светоназори


Његош и српство







Уметност мени драгих људи

Фест 1 (Скупљачи емоција)

Светоназори, животна филозофија и остала размишљања


Иначе, Мортал Комбат су направили песму инспирисану мојим истоименим делом

Рекох да ми је ова година донела прилику за проверу властитих светоназора. Игром случаја (не бих рекао...) крајем претходне су ми се ти светоназори кристалисали.












Коментари

Популарни постови са овог блога

Уранска и хтонска божанства

Псеудопатриотизам

Logički problem indukcije